Ijobiy natijalarga erishish ta’lim jarayonining to’g’ri tashkil etilishiga bog’liqdir. Mashg’ulotlarga kirishda, eng avvalo, gigiyenik sharoitlarga rioya qilinishiga e’tibor berish kerak: mashg’ulot o’tkaziladigan xona yaxshi shamollatilgan bo’lishi lozim; me’yoriy yoritilgan va yorug’lik chap tomondan tushib turgan bo’lishi kerak; jihozlar, asbob-uskuna va materiallar hamda ularni joylashtirish pedagogik, gigiyenik va estetik talablarga javob berishi kerak. Mashg’ulotlarning davomiyligi belgilangan me’yoriyarga muvofiq kelishi kerak, vaqtdan esa to’liq foydalanish lozim. Mashg’ulotning boshlanishi, bolalar e’tiboriniing uyushtirilishi, bolalar oldiga ta’lim yoki ijodiy vazifalarning qo’yilishi, uni bajarish usullarining tushuntirilishi katta ahamiyatga egadir.