Mazkur o‘quv qo`llanma umumiy pedagogika fani mazmuniga bag‘ishlangan
bo‘lib, oliy o‘quv yurdarining umumiy pedagogika dasturida ko‘zda tutilgan talablar asosida tuzilgan. Kitobda jahon pedagogika fanlari sohasida qoiga kiritilgan so‘nggi ilmiy-nazariy ma’lumotlar, ilmiy izlanishlar, xorij pedagog olimlarining qarashlari va nazariyalaridan milliy mentalitetimizga moslashtmlgan holda foydalanilgan. 0 ‘quv qollanmada umumiy pedagogika fanming mazmun-moh i yati, pedagogikaning ilmiy tadqiqot metodlari, didaktika-ta’lim nazariyasi, tarbiya nazariyasi, tarbiya jarayonlari, 0 ‘zbekiston Respublikasi ta’lim tizimi, uzluksiz ta’lim tuzilishi, ta’lim tizimidagi modemizatsiya jarayonlari, ta’lim tizimi menejmenti, boshqaruv organlari huquq va vakolatlari, rahbar shaxsi va unga qo`yiladigan talablar, kompetentsiya, kompetentlik, pedagogik kompetentsiya, pedagogik mahorat, pedagogik diagnostika va korreksion pedagogika asoslari, ta’ lim-tarbiya jarayonini tashkil etuvchilar, ta’lim usullari, shakllari, vositalari, pedagogik jarayon ishtirokchilari, dars, dars turlari va darslami to‘g‘ri tashkillashtirish qaaun-qoidalari va qonuniyatlari, elektron pedagogika asoslari kabi masalalar o`z ifodasini topgan |
0
|
|