Guliston davlat universiteti ichki ta'lim portali

portal.guldu.uz

avatar_rasm Mahbuba Ummatova Bekbulovna 12.04.2019-11:52:01

Muallif (lar): SAYFUTDINOV SH.S., ISLAMOV SH.M.
Chiqarilgan yili: 2011
Resurs betlari soni: 118
Resurs formati (doc, docx, ppt, pptx, pdf, rar): PDF

Mazkur o’quv qo’llanmada markåting tadqiqotlarining nazariy asoslari,
turizmda markåting tadqiqotlarini tashkil etish, turizm bozorini tadqiq etish, turizm
bozori kon`yunkturasi, turistik mahsulotlar, turistik korxona va raqobatchilarga oid
markåting tadqiqotlarini olib borish xaqida ma`lumotlar bayon etilgan.
Asosiy e`tibor xizmatlarni taklif etuvchi turistik korxona va firmalarning o’zaro
manfaatli hamkorliklariga qaratiladi, chunki turistik mahsulot ko’plab
tashkilotlarning sayi harakatlari natijasida ishlab chiqiladi. Korxonalarning samarali
faoliyat yuritishi va ularning raqobatbardoshligi turistik mahsulot ishlab chiqarishda
ishtirok etuvchi tashkilotlarning o’zaro hamkorligiga bog’liq.

Bu resurs quyudagi fanlarga tegishli:
Geografiya
 
Ko'rildi: 478     Ko'chirildi: 307


Âíèìàíèå
Diqqat, cheklanish!!!
Ma'lumotga fikr qoldirish faqat saytdan ro'yxatdan o'tgan foydalanuvchilar uchun ruxsat berilgan!!!
Ro'yxatdan o'tish uchun shu erni bosing.

www.guldu.uz
www.hemis.guldu.uz
www.student.guldu.uz