Biz ushbu o`quv qo`llanmada maktabgacha ta`lim muassasalari hamda
umumiy o`rta ta`lim maktablaridagi musiqiy ta`lim-tarbiya masalalariga hamda uni to`g`ri tashkiI etish masaialariga to`xtalib o`tdik. Zamonamizdagi ma`naviy, madaniy, siyosiy, iqtisodiy o`zgarishlar, zamonaviy pedagogik texnoIogiyalar, axborot texnologiyalarining ta`lim jarayoniga kirib kelishi, bo`lajak «Musiqa ta`limi» YO`nalishi bo`yicha tahsil olayotgan talabalarga nisbatan yuqori talablami qo`ymoqda. Ushbu o`quv qo`IIanmada biz asosan, «Musiqiy ta`lim» YO`nalishida tahsil olayotgan talabalar hamda musiqiy 6 pedagogika fakultetlari talabalari, «Musiqa o`qitish nazariyasi va metodikasi» o`quv fani bo`yicha ma`ruza o`qiyotgan, maktabgacha ta`lim muassasalarida musiqiy mashg`ulotlar olib borayotgan musiqiy rahbarlar uchun Musiqa ta`limining boshlang`ich bosqichlarida qo`llashlari kerak bo`lgan nazariyamaliy, psixologik hamda pedagogik bilimlarini oshirish hamda musiqa rahbarlari, o`qituvchilarini kasblariga YO`naltirish maqsadida metodik tavsiyalar berishga harakat qiIdik. |
0
|
|