Guliston davlat universiteti ichki ta'lim portali

portal.guldu.uz


Muallif (lar): Tursunqulova Muxlisa
Chiqarilgan yili: 2017
Resurs betlari soni: 128
Resurs formati (doc, docx, ppt, pptx, pdf, rar): pdf

Ta‘kidlab o‗tish joyizki turizmning rivojlanishi birinchi navbatda turizm industriyasining o‗zagi bo‗lgan mehmonxonalarning rivojlanishi bilan ham bog‗lik. CHunki, mehmonxona biznesi turizmning ajralmas qismi bo‗lib, birinchi navbatda turistlarni qabul qiluvchi va turistlarning tunashga, dam olishga bo‗lgan ehtiyojlarini qondiruvchi, murakkab xizmatlarni amalga oshiruvchi eng muxim bo‗lagi hisoblanadi.
SHuning uchun ham XXI asr turizmida mehmonxonalar biznesida nafaqat xizmatlar assortimentini ko‗paytirishga, balki ko‗rsatilayotgan xizmatlar sifatini va samaradorligini oshirishga alohida etibor berilmoqda, ya‘ni xizmatlarning sifatini va samaradorligini oshirishda yangi-yangi texnologiyalar ishlab chiqilib amaliyotga joriy etilmoqda. Ammo, takidlash joyizki, har qanday faoliyat turi hoh u ishlab chiqarish yoki xizmat ko‗rsatish bo‗lsin boshqaruvni hamda yuqori daromad olish va samaradorligini oshirish uchun boshqaruvdan samarali foydalanishni taqozo etadi.

Bu resurs quyudagi fanlarga tegishli:
Mehmonxona va restoran menejmenti
 
Ko'rildi: 6     Ko'chirildi: 3


Âíèìàíèå
Diqqat, cheklanish!!!
Ma'lumotga fikr qoldirish faqat saytdan ro'yxatdan o'tgan foydalanuvchilar uchun ruxsat berilgan!!!
Ro'yxatdan o'tish uchun shu erni bosing.

www.guldu.uz
www.hemis.guldu.uz
www.student.guldu.uz