Guliston davlat universiteti ichki ta'lim portali

portal.guldu.uz

avatar_rasm Barno Bekmuxamedova O’ktamovna 22.11.2024-11:46:25

Muallif (lar): Sh.J. Ergashxodjay eva, M.S. Qosimova, M.A. Yusupov
Chiqarilgan yili: 2021
Resurs betlari soni: 177
Resurs formati (doc, docx, ppt, pptx, pdf, rar): pdf

Marketing - bozorda vujudga keladigan iqtisodiy munosabatlarni faollashtirish uslublarini, tovarlarni ishlab chiqarish hamda sotish muammolarini kompleks, tizimli echish uslublarini, bozorda vujudga
keladigan o‘zgarishlarga tezda moslashish, iste’molchilarga tabaqali yondashish, raqobatbardosh yangi tovarlarni vujudga keltirish va ularni ishlab chiqarishni tashkil etish, konyunkturani o‘rganish va prognoz qilish hamda ta’sirchan reklamani rivojlantirish masalalarini o‘rganishni o‘z oldiga maqsad qilib qo‘ygan. Shuni ta’kidlash lozimki, mustaqillik yillarida amaliyotda marketingni qo‘llash va uning tamoyillaridan maqsadli foydalanishmuammolariga O‘zbekistonda ham katta ahamiyat berilmoqda. Ayniqsa, bu borada mamlakatimiz Prezidenti Islom Karimovning “ marketing tadqiqotlarini tashkil etishni, ichki va tashqi bozorlarning taraqqiyot tamoyillarini yaxshi bilmaslik natijasida korxonalar katta zarar ko‘rmoqda” 1, -deb bu tizimdan samarali foydalanish zarurligi haqida ta’kidladi.

Bu resurs quyudagi fanlarga tegishli:
Marketing
 
Ko'rildi: 11     Ko'chirildi: 15


Âíèìàíèå
Diqqat, cheklanish!!!
Ma'lumotga fikr qoldirish faqat saytdan ro'yxatdan o'tgan foydalanuvchilar uchun ruxsat berilgan!!!
Ro'yxatdan o'tish uchun shu erni bosing.

www.guldu.uz
www.hemis.guldu.uz
www.student.guldu.uz