Kadrlar tayyorlash milliy modeli. O`qituvchi va uning jamiyatdagi urni, Pedagogika fanining mavzusi, bahsi va ba barkamol insonni tarbiyalashdagi urni, O`quvchi shaxsi-tarbiya jarayonining ob`ekti va sub`ekti sifatida, Milliy g`oya, milliy mafkuraning pedagogik asosi va insonning nodir betakrorligi, Didaktika-o`qitish va ma`lumot nazariyasi, Ta`lim qonuniyatlari va tamoyillari, Ta`limning mazmuni va davlat standartlari, O`qitish metodlari va vositalari, O`qitish jarayonini tashkil qilish turlari, O`quvchilarning bilimlarini tekshirish va baholash, Tarbiyaning maqsadi, vazifalari va mazmuni, Tarbiyada oila, ta`lim muassasasi va jamoatchilikning hamkorligi, Tariya qonuniyatlari, tamoyillari va metodlari,Ta`lim-tarbiya jarayonida өquvchilarda ilmiy dunyaqarashni shakllantirish.