Mazkur darslikda pedagogik diagnostikaning nazariy va amaliy asoslari,
rivojlanish tarixi, metodlari, korreksion faoliyatning asosiy tamoyillari, bosqichlari hamda metodlarining kognitiv tavsifi xususida so‘z yuritilgan. Shuningdek, o‘quv jarayonini tashxislashning o‘ziga xos jihatlari, o‘quvchilarning aqliy rivojlanganlik, axloqiy tarbiyalanganlik hamda kasbga yo‘naltirilganlik darajasini tashxislash, tashxislash yordamida sinf (guruh) jamoasi va oilaning tarbiyaviy imkoniyatlarini baholash, shuningdek, tashxislash orqali uzluksiz ta’limda tarbiyaviy ishlarni rejalashtirishning empirik asoslari ko‘rsatib berilgan. Darslik respublika o‘qituvchilar, pedagog xodimlar, oliy ta’lim muassasalarining talabalari, ilmiy tadqiqotchilar, xususan, magistrantlar hamda pedagogik diagnostika masalalariga qiziqqan shaxslar uchun mo‘ljallangan |
0
|
|