Ushbu majmuada mavzularning nazariy asoslarini mukammal o’rganish, tahlil qilish, qiyosiy taqqoslashga mo’ljallangan vazifalar, ayrim jihatlarini chuqur egallashga qaratilgan topshiriqlar, olgan bilimlarni amalga tatbiq etish yo’l-yo’riqlari qayd etilgan.
Ushbu majmuada mualliflar hozirgi kunda “Pedagogik mahorat” fanida erishilgan eng so’nggi yutuqlar nuqtai nazaridan yondashgan. O’qituvchilik hamisha navqiron kasb. Shuning uchun uning ilmiy – nazariy va amaliy – metodik asoslari yildan yilga o’z xususiyatlarini boyitib boradi. Qo’llanmada pedagogik mahorat fanining nazariy va metodologik asoslariga, mazmuni, funktsiyasi, tarkibiy qismlariga, ularning vazifalariga jiddiy e’tibor berilgan. Shu bilan birga o’quv–tarbiyaviy jarayonni boshqarishda o’qituvchi va tarbiyachining o’z kasbiga milliy–ma’naviy jihatdan munosabati qanday bo’lishi kerakligi yoritilgan. Majmuada ta’lim muassasalarida pedagogik faoliyat olib borayotgan o’qituvchilarga, tarbiyachilarga, pedagogik faoliyatga tayyorlanayotgan talabalarga kasbiy pedagogik mahoratni egallash hamda uni uzluksiz takomillashtirib borish to’g’risida tavsiyalar berilgan. |
0
|
|