Guliston davlat universiteti ichki ta'lim portali

portal.guldu.uz

Xozir saytda
Xammasi:24
Foydalanuvchilar:0
Mehmonlar:24
Barcha foydalanuvchilar:1563
avatar_rasm Sayyora Jonzoqova Anvarovna 30.07.2021-10:18:02

Muallif (lar): A.d.asqarova O`zMU - p.f.n, Sh. A .Abdullayeva O"zMU - P.f.n
Chiqarilgan yili: 2018
Resurs betlari soni: 20
Resurs formati (doc, docx, ppt, pptx, pdf, rar): PDF

Fanni o’qitishdan maqsad – 5630500-Ekologiya va tuproqshunoslik ta’lim yo’nalishida tahsil olayotgan talabalarga fanni o’qntishdan maqsad (pedagogik jihatdan) — bo’lg’usi mutaxassislarni zamonaviy pedagogika fanining nazariy asoslari bilan qurollantirish, barkamol shaxsni shakllantirish, pedagogik faoliyat mazmuni, innovatsion pedagogik texnologiyalar bilan tanishtirish orqali talabalarda pedagogik tafakkurni, ijodiy fikrlashni, pedagogik jarayonda muvaffaqiyatga erishishni, ma’naviy-axloqiy tarbiyalashda pedagogik g’oyalarni, sharq mutafakkirlarining pedagogik qarashlarini amaliyotga maqsadli gadbiq etish ko’nikmasini hosil qilishdan iborat.
Ushbu maqsadga erishish uchun fan talabalarda nazariy bilimlar, amaliy ko’nikmalar, pedagogik hodisa va jarayonlarga uslubiy yondashuv hamda ilmiy dunyoqarashini shakllantirish vazifasini bajaradi.

Fanning vazifasi – Ushbu maqsadga erishish uchun fan talabalarda nazariy bilimlar, amaliy ko’nikmalar, pedagogik hodisa va jarayonlarga uslubiy yondashuv hamda ilmiy dunyoqarashini shakllantirish vazifasini bajaradi.
Fan bo’yicha talabalarning bilim, ko’nikma va malakalariga quyidagi talablar qo’yiladi. Talaba:
- umumiy pedagogika fanining metodologiyasi, ilmiy-tadqiqot metodlari va tadqiqot ob’ektlari, tarixi va zamonaviy pedagogikaning asosiy yo’nalishlari, ilg’or pedagogik qarashlar, jahon talim tizimi, O’zbekiston Respublikasining ta’lim sohasidagi siyosati, kadrlar tayyorlash milliy dasturi va milliy modeli, ta’lim va tarbiyaning o’ziga xos xususiyatlari, birligi, ta’lim nazariyasi (didaktika) ning asosiy komponsitlari: kontseptsiyalari, paradigmalari, ta’lim printsiplari, metodlari, texnologiyalari; tarbiya nazariyasining mohiyati, tarbiya mazmuni, printsiplari, tarbiya mstodlari va texnologiyalari; maxsus pedagogikaning o’ziga xos xususiyatlari, jamoada, oiladagi tarbiya hamda o’z-o’zini tarbiyalashning o’ziga xos xususiyatlari, ta’lim va tarbiya to’g’risida sharq va g’arb mutafakkirlariiing qarshilarini bilishi va ulardan foydalana olishi;

Bu resurs quyudagi fanlarga tegishli:
Umumiy psixologiya va pedagogika
 
Ko'rildi: 209     Ko'chirildi: 77


Âíèìàíèå
Diqqat, cheklanish!!!
Ma'lumotga fikr qoldirish faqat saytdan ro'yxatdan o'tgan foydalanuvchilar uchun ruxsat berilgan!!!
Ro'yxatdan o'tish uchun shu erni bosing.

www.guldu.uz
www.hemis.guldu.uz
www.student.guldu.uz