Guliston davlat universiteti ichki ta'lim portali

portal.guldu.uz

Xozir saytda
Xammasi:9
Foydalanuvchilar:0
Mehmonlar:9
Barcha foydalanuvchilar:1588
avatar_rasm Sayyora Jonzoqova Anvarovna 30.07.2021-09:52:07

Muallif (lar): Jonzoqova S.A
Chiqarilgan yili: 2021
Resurs betlari soni: 9
Resurs formati (doc, docx, ppt, pptx, pdf, rar): WORD

Fanni o’qitishdan maqsad – 5410100-Agrokimyo va agrotuproqshunoslik ta’lim yo’nalishida tahsil olayotgan talabalarga fanni o’qntishdan maqsad (pedagogik jihatdan) — bo’lg’usi mutaxassislarni zamonaviy pedagogika fanining nazariy asoslari bilan qurollantirish, barkamol shaxsni shakllantirish, pedagogik faoliyat mazmuni, innovatsion pedagogik texnologiyalar bilan tanishtirish orqali talabalarda pedagogik tafakkurni, ijodiy fikrlashni, pedagogik jarayonda muvaffaqiyatga erishishni, ma’naviy-axloqiy tarbiyalashda pedagogik g’oyalarni, sharq mutafakkirlarining pedagogik qarashlarini amaliyotga maqsadli gadbiq etish ko’nikmasini hosil qilishdan iborat.
Ushbu maqsadga erishish uchun fan talabalarda nazariy bilimlar, amaliy ko’nikmalar, pedagogik hodisa va jarayonlarga uslubiy yondashuv hamda ilmiy dunyoqarashini shakllantirish vazifasini bajaradi.

Fanning vazifasi – Ushbu maqsadga erishish uchun fan talabalarda nazariy bilimlar, amaliy ko’nikmalar, pedagogik hodisa va jarayonlarga uslubiy yondashuv hamda ilmiy dunyoqarashini shakllantirish vazifasini bajaradi.
Fan bo’yicha talabalarning bilim, ko’nikma va malakalariga quyidagi talablar qo’yiladi. Talaba:
- umumiy pedagogika fanining metodologiyasi, ilmiy-tadqiqot metodlari va tadqiqot ob’ektlari, tarixi va zamonaviy pedagogikaning asosiy yo’nalishlari, ilg’or pedagogik qarashlar, jahon talim tizimi, O’zbekiston Respublikasining ta’lim sohasidagi siyosati, kadrlar tayyorlash milliy dasturi va milliy modeli, ta’lim va tarbiyaning o’ziga xos xususiyatlari, birligi, ta’lim nazariyasi (didaktika) ning asosiy komponsitlari: kontseptsiyalari, paradigmalari, ta’lim printsiplari, metodlari, texnologiyalari; tarbiya nazariyasining mohiyati, tarbiya mazmuni, printsiplari, tarbiya mstodlari va texnologiyalari; maxsus pedagogikaning o’ziga xos xususiyatlari, jamoada, oiladagi tarbiya hamda o’z-o’zini tarbiyalashning o’ziga xos xususiyatlari, ta’lim va tarbiya to’g’risida sharq va g’arb mutafakkirlariiing qarshilarini bilishi va ulardan foydalana olishi;


- umumiy pedagogika fanining metodologiyasi, ilmiy-tadqiqot metodlari va tadqiqot ob’ektlari, tarixi va zamonaviy pedagogikaning asosiy yo’nalishlari, ilg’or pedagogik qarashlar, jahon talim tizimi, O’zbekiston Respublikasining ta’lim sohasidagi siyosati, kadrlar tayyorlash milliy dasturi va milliy modeli, ta’lim va tarbiyaning o’ziga xos xususiyatlari, birligi, ta’lim nazariyasi (didaktika) ning asosiy komponsitlari: kontseptsiyalari, paradigmalari, ta’lim printsiplari, metodlari, texnologiyalari; tarbiya nazariyasining mohiyati, tarbiya mazmuni, printsiplari, tarbiya mstodlari va texnologiyalari; maxsus pedagogikaning o’ziga xos xususiyatlari, jamoada, oiladagi tarbiya hamda o’z-o’zini tarbiyalashning o’ziga xos xususiyatlari, ta’lim va tarbiya to’g’risida sharq va g’arb mutafakkirlariiing qarshilarini bilishi va ulardan foydalana olishi;
- Pedagogik faoliyatni rejalashtirish, ta’lim muassasalarida o’qitish va tarbiyalashning zamonaviy metod va tsxnologiyalarini qo’llash, o’kuvchi shaxsini rag’batlaptirish, uning faoliyatini nazorat qilish, iste’dodi, iqgidorini ro’yobga chiqarish uchun tadbirlar ishlab chiqish, o’quvchilar bilimini nazorag qilish va baholash, ota onalar, jamoa, o’quvchilar bilan yakka va guruh bo’lib ishlash, o’quvchilar jamoasini boshqarish, pedagogik texnika va madaniyatni muayyan tizimga solish va uni o’zida shakllantirish, pedagogik takt singari ko’nikmalarga ega bo’lishi lozim.
- Tanlangan metod va texnologiyalarni tadbiq qilishda ijtimoiy muhit va vaziyatni to’g’ri baholay olish, ta’lim-tarbiya jarayonida tegishli irodaviy sifatlarni namoyish qilish, sabr-toqat, qat’iyatlilik, javobgarlikni his qilish, muammoli vaziyatdan to’g’ri chiqib keta olish, pedagogik jarayonda nizolarni oldini olish, o’z hatti-harakatlarini boshqara olish, pedagogik nazokati va odobini takomillashtirib borish, o’z mehnatini rasmiy va ijodiy tashkil eta olish, o’zining kasbiy va pedagogik mahoratini muntazam oshirib borish, ilgor tajribalarni o’rganish va o’z faoliyatiga singdirish kabi malakalarga ega bo’lishi lozim.

Bu resurs quyudagi fanlarga tegishli:
Umumiy psixologiya va pedagogika
 
Ko'rildi: 296     Ko'chirildi: 713


Âíèìàíèå
Diqqat, cheklanish!!!
Ma'lumotga fikr qoldirish faqat saytdan ro'yxatdan o'tgan foydalanuvchilar uchun ruxsat berilgan!!!
Ro'yxatdan o'tish uchun shu erni bosing.

www.guldu.uz
www.hemis.guldu.uz
www.student.guldu.uz