Pedagogik ilmiy-tadqiqot metodlari. Pedagogika fani rivoji muayyan
pedagogik muammolarni tadqiq etish maqsadida olib borilgan tadqiqot ishlarining gÔoyasi, mazmuni hamda natijalari hisobiga taÕminlanadi. Ijtimoiy va ishlab chiqarish jarayonining keskin rivojlanishi, shaxsni har tomonlama kamol toptirish imkonini beruvchi omil hamda pedagogik shart-sharoitlarni aniqiash, jamiyat va shaxs maÕnaviyatiga ziyon yetkazuvchi holatlarni bartaraf etishni taqozo qiladi. Tarbiya jarayonlarining mohiyatini anglash ularni keng yoki tor doirada o Ôrganish, mavjud koÔrsatkichlar vositasida ularning sodir boÔlish sabablarini oÔrganish, zarur chora-tadbirlarni belgilash ilmiy izlanishlarni tashkil etish zaruriyatini yuzaga keltiradi. Pedagogik izlanishlarning samarali kechishi bir qator obyektiv va subyektiv omillarga bogÔliq. |
0
|
|