Pedagogik ilmiv-tadaiqot metodlari shaxsni tarbiyalash, unga
muayyan yoÔnalishlarda chuqur, puxta ilmiy bilimlarni berishga berish tamoyillari, obyektiv va subyektiv omillarini aniqlovchi pedagogik jarayonning ichki mohiyati, aloqa va qonuniyatlarini maxsus tekshirish va bilish usullaridir. Ayni vaqtda, 0 Ôzbekiston Respublikasida pedagogik yoÔnalishda olib borilayotgan ilmiy izlanishlar dialektik yondashuvga asoslanadi. Pedagogik hodisa, voqelik va ularning qonuniyatlarini aniqlashga bunday yondashuv pedagogik hodisa va jarayonlaming umumiy aloqasi, ularning izchil, uzluksiz rivojlanishi, bolaning fiziologik rivoji uning psixologik, intellektual jihatdan takomillashtirib borishini taÕminlashi, qarama- qarshiliklarning shaxs kamolotini ta Õminlashdagi o Ôrni va roli, shuningdek, dialektika kategoriyalarining ahamiyatini eÕtirof etadi. |
0
|
|