Ta’lim maqsadini talabaning o‘quv-bilish faoliyati orqali qo‘yish. Mashg‘ulotning maqsadi “Ijodiy tafakkurni shakllantirishga doir vazifalarni hal etish”. Bir qarashda ta’lim maqsadini bunday qo‘yish mashg‘ulotni rejalashtirish va o‘tkazishga aniqlik kiritganga o‘xshaydi. Lekin bunda ham eng muhim narsa – mashg‘ulotda ko‘zda tutilgan natija e’tibordan chetda qoladi.
Pedagogik texnologiya tarafdorlarining fikricha, ta’lim maqsadlarini predmetning mazmuni, o‘qituvchi yoki talaba faoliyati orqali belgilash mashg‘ulotdan kutiladigan natija haqida to‘liq tasavvur bermaydi. Ta’lim natijasini talabaning ko‘zga ko‘rinadigan harakatlaridan, tashqi belgilaridan bilib olish mumkin. O‘qituvchi ta’lim maqsadi – natijasini oydinlashtirish uchun kutilayotgan natijaning tashqi, kuzatiladigan belgilarini (harakat, nutq) yaqqol tasvirlashi lozim.