Guliston davlat universiteti ichki ta'lim portali

portal.guldu.uz

Xozir saytda
Xammasi:30
Foydalanuvchilar:0
Mehmonlar:30
Barcha foydalanuvchilar:1590
avatar_rasm Jamshid Mirzoev Turdaliyevich 11.07.2021-13:03:17

Muallif (lar): Mirzoyev Jamshid Turdialiyevich
Chiqarilgan yili: 2020
Resurs betlari soni: 294
Resurs formati (doc, docx, ppt, pptx, pdf, rar): Pdf

“Psixologiya nazariyasi va tarixi” fanining 2021/2022 o’quv yili uchun mo’ljajlangan
SILLABUS
Fanning qisqacha tavsifi .
OTMning nomi va joylashgan manzili: Guliston davlat universiteti Guliston haxri, 1V mikrorayon
Kafedra: Pedagogika va psixologiya “ Pedagogika ” fakulteti
Ta’lim sohasi va yo’nalishi: 110000 - Pedagogika
5110900 - Pedagogika va psixologiya
Fanni (kursni) olib boradigan o’qituvchi to’g’risida ma’lumot: O’qituvchi: Mirzoyev Jamshid Turdaliyevich Mirzjamshid003@gmail.com
Dars vaqti va joyi: A bino 303- auditoriya Kursning
davomiyligi: Kuzgi s: 06.09.2021-26.12.2021
Bahorgi s: 10,01.2022-31.05.2022
Individual grafik asosida ishlash vaqti: Seshanba, payshanba va juma kunlari 14.00 dan 17.00 gacha
Fanga ajratilgan soatlar Auditoriya soatlari Mustaqil 90 ta’lim:
Ma’ruza: 70 Amaliyot 90
Fanning boshqa fanlar bilan bog’liqligi : falsafa va bialogiya, fanlari bilan
Fanning mazmuni .
Fanning dolzarbligi va qisqacha
mazmuni: Fanni o’aitishdan maasad - 5110900 - Pedagogika va psixologiya talabalarni amaliyotchi psixologning kasbiy faoliyati va uning talablari, psixologik tarixi va uning shakllanish jarayoni, psixologiya fanining dolzarb masalalari, individ, shaxs, individuallik va shaxs psixik taraqqiyotining muammolari bilan tanishtirish, kasbiy faoliyatga doir masalalarini ongli ravishda tadqiq etish, psixologiyaga doir masalalarning yechimini topishda psixologiyaning imkoniyatlari mohiyatini tushuntirish va ularni qo’llay olishga o’rgatishdir.
Fanning vazifasi - talabalarda psixologning kasbiy faoliyati, psixologiya tarixi, psixologiyaning mohiyati, psixika va ong tushunchalari, psixik jarayonlar, holatlar, xususiyatlar haqidagi bilimlar bilan qurollantirishdan iborat.
“Psixologiya nazariyasi va tarixi”o’quv fanini o’zlashtirish jarayonida amalga oshiriladigan masalalar doirasida.Talaba:
-psixolog kasbiy faoliyati, psixologiya fanining predmeti, maqsad vazifalari, psixologiya zamonaviy fanlar tizimida, psixika va uning evolyutsiyasi, ong va uning taraqqiyoti, faoliyatning psixologik tavsifi, bilish jarayonlari, shaxsning hissiy-irodaviy sohasi, shaxsning individual psixologik xususiyatlari haqida tasavvurga ega bo’lishi kerak;
-psixika borasidagi nazariyalarni, shaxs xususidagi kontseptsiyalarni, oliy psixik funktsiyalar borasidagi qarashlarni, xarakterga doir nazariyalarni, qobiliyatlar borasidagi nazariyalarni, emotsional hodisalar nazariyasini, psixologik tadqiqotlarni tashkil qilishni bilishi va ulardan foydalana olishi kerak;
shaxsni o’rganishning metodologik asoslari, ongsizlik muammosi, aqliy operatsiyalarning asosiy turlari, shaxsning bilish jarayonlar, shaxs xususiyatlarini tadqiq qilish ko’nikmaga ega bo’lishi kerak.bilish;

Talabalar uchun talablar - o’qituvchiga va guruhdoshlarga nisbatan hurmat bilan munosabatda bo’lish;
- universitet ichki tartib - intizom qoidalariga rioya qilish;
- uyali telefonni dars davomida o’chirish;
berilgan uy vazifasi va mustaqil ish topshiriqlarini o’z vaqtida va sifatli
- ko’chirmachilik (plagiat) qat’iyan man etiladi;
- darslarga qatnashish majburiy hisoblanadi, dars qoldirilgan holatda qoldirilgan darslar qayta o’zlashtirilishi shart;
- darslarga oldindan tayyorlanib kelish va faol ishtirok etish;
- talaba o’qituvchidan so’ng, dars xonasiga - mashg’ulotga kiritilmaydi;
- talaba reyting ballidan norozi bo’lsa e’lon qilingan vaqtdan boshlab 1 kun mobaynida apellyatsiya komissiyasiga murojat qilishi mumkin
Elektron pochta orqali
munosabatlar
tartibi Professor-o’qituvchi va talaba o’rtasidagi aloqa elektron pochta orqali ham amalga oshirilishi mumkin, telefon orqali baho masalasi muhokama qilinmaydi, baholash faqatgina universitet hududida, ajratilgan xonalarda va dars davomida amalga oshiriladi. Elektron pochtani ochish vaqti soat 15.00 dan 20.00 gacha

Fandan o’tiladigan mavzular va ular bo’yicha mashg’ulot turlariga ajratilgan soatlarning
Taqsimoti

T/r Fanning bo‘limi va mavzusi, ma’ruzamazmuni Soatlar
Jami Ma’ruza Amaliy mashg’ulot O‘RTMI TMI
1-semestr
1. 1 Kasblar va professionalizm mutaxassislikka kirish fanining asosiy tushunchasi sifatida 8 2 2 2 2
2. 2 Malakali psixolog nazariyotchi va amaliyotchi sifatida 8 2 2 2 2
3. 3 Amaliyotchi psixologning faoliyat sohalari 8 2 2 2 2
4. 4 Amaliyotchi psixolog faoliyatining umumiy masalalari 8 2 2 2 2
5. 5 Psixologning kasbiy o’zini o’zi anglashning axloqiy jihatlari 8 2 2 2 2
6. 6 Psixologiya tarixi faniga kirish 10 2 2 2 4
7. 7 Psixologiyani dastlabki va o’rta asrlarda rivojlanishi 10 2 2 2 4
8. 8 XVIII-XIX asrlarda psixologiyani rivojlanishi 10 2 2 2 4
9. 9 XIX –XX asrlarda xorijda psixologiyani rivojlanishi 10 2 2 2 4
10. 10 XX asrda psixologiyani rivojlanishi 12 2 4 2 4
1-oraliq nazorat (portfoliyo)
11. 11 XX asrning ikkinchi yarmida yangi yo’nalishlarni yuzaga kelishi 17 2 10 1 4
12. 12 Umumiy psixologiya fanining predmeti, vazifalari,metodlari 9 2 2 1 4
13. 14 Psixologiya zamonaviy fanlar tizimida 9 2 2 1 4
14. 16 Psixika va uning evolyutsiyasi 9 2 2 1 4
15. Inson psixikasining fizalogik asosi. Ongsizlik muamosi 9 2 2 1 4
16. 18 Faoliyat 9 2 2 1 2
17. 19 Shaxs 9 2 2 1 2
18. Diqqat 9 2 2 1 2
19. Sezgi 9 2 2 1 2
20. Idrok 9 2 2 1 2
2-oraliq nazorat (portfoliyo)
Yakuniy nazorat (test)
Jami 180 40 50 30 60
(2-semestr)
1. Xotira 12 2 4 2 4
2. 1 Xayol 12 2 4 2 4
3. 2 Tafakkur 12 2 4 2 4
4. 3 Nutq 12 2 4 2 4
5. 4 Iroda 12 2 4 2 4
1-oraliq nazorat (portfoliyo)
6. Hissiyot 12 2 4 2 4
7. 10 Shaxs yo’nalganligi va faoliyat motivi. 12 2 4 2 4
8. 11 Qobiliyat 12 2 4 2 4
9. 12 Temperament 12 2 4 2 4
10. 14 Xarakter 12 2 4 2 4
2-oraliq nazorat (portfoliyo) -
Yakuniy nazorat (test)
Jami 120 20 40 20 40
Umumiy soat: 300 60 90 50 100


Va’z mavzulari va ko’riladigan asosiy masalalar (1-SEMESTR)
¹ MAVZU KO’RILADIGAN MASALALAR ADABIYOTLAR
1 2 3 4
1. Kasblar va rofessionalism mutaxassislikka kirish fanining asosiy tushunchasi sifatida Psixolog kasbiga tarif beradi, Psixolog kasbining yaralish tarixini ochib berish, O’zbekistonga psixolog kasbini krib kelishi va shakillanishi ochib berish 4 (6-11)
5 (4-12)
2. Malakali psixolog nazariyotchi va amaliyotchi sifatida Psixolog kasbiga tarif beradi, Psixolog kasbining yaralish tarixini ochib berish, O’zbekistonga psixolog kasbini krib kelishi va shakillanishi ochib berish, amaliyotchi psixologlar haqida tushincha berish, ularning vazifalarini ko’rsatib berish 4 (12-19)
5 (15-21)
3. Amaliyotchi psixologning faoliyat sohalari Psixolog kasbiga tarif beradi, Psixolog kasbining yaralish tarixini ochib berish, O’zbekistonga psixolog kasbini krib kelishi va shakillanishi ochib berish, amaliyotchi psixologlar haqida tushincha berish, ularning vazifalarini ko’rsatib berish, amaliyotchi psixologlarning faoliyat sohalarining o’ziga xosligi. 4 (20-27)
5 (28-31)
4. Amaliyotchi psixolog faoliyatining umumiy masalalari Psixolog kasbiga tarif beradi, Psixolog kasbining yaralish tarixini ochib berish, O’zbekistonga psixolog kasbini krib kelishi va shakillanishi ochib berish, amaliyotchi psixologlar haqida tushincha berish, ularning vazifalarini ko’rsatib berish, amaliyotchi psixologlarning faoliyat sohalarining o’ziga xosligi, Amaliyotchi psixologning maxorati va maktabda ishni nimadan boshlash kerak ko’rsatish.
4 (28-33)
5 (34-36)
5. Psixologning kasbiy o’zini o’zi anglashning axloqiy jihatlari O’zbekistonga psixolog kasbini krib kelishi va shakillanishi ochib berish, amaliyotchi psixologlar haqida tushincha berish, ularning vazifalarini ko’rsatib berish, amaliyotchi psixologlarning faoliyat sohalarining o’ziga xosligi, Amaliyotchi psixologning maxorati va maktabda ishni nimadan boshlash kerak ko’rsatish, amaliy psixologiya va psixologik xizmat bo’yicha Nizom ko’rsatish 4 (34-35)
5 (42-43)
6. Psixologiya tarixi faniga kirish Umumiy psixologiya nazariyasi va tarixi fanining tarixini tushuntirib beradi. Umumiy psixologiya fanining rivojlanish bosqichlarini aniqlaydi. Umumiy psixologiya fanining mohiyatni yoritadi. Umumiy psixologiya fanining vazifalarini sanaydi. Talabalarda Umumiy psixologiya fanini o’rganishga qiziqish uyg’otadi
1 (5-15)
4 (37-43)
5 (45-48)
7. Psixologiyani dastlabki va o’rta asrlarda rivojlanishi Umumiy psixologiya nazariyasi va tarixi fanining tarixini tushuntirib beradi. O’rta asr(metafizik, ratsionalistik) psixologiyasi. Sharq mutafakkirlarining ruhiy jarayonlar haqidagi fikrlari Rene Dekart psixologik nazariyasi, Jon Lokk o’arashlari (1632-1704), Xristian Volf qarashlari (16791754) ochib berish
1 (5-15)
4 (43-56)
5 (56-72)
8. XVIII-XIX asrlarda psixologiyani rivojlanishi Umumiy psixologiya nazariyasi va tarixi fanining tarixini tushuntirib beradi. O’rta asr(metafizik, ratsionalistik) psixologiyasi. . XVIII asr fransuz materialistlari, XVIII asrning oxiri va XIX asrning boshlarida psixologiya kursining rivojlanishi, XVIII asrning oxiri va XIX asrning boshlarida rus olimlari tomonidan psixologiyaning rivojlanishi, Rossiyada psixologiyaning dastlabki kurslari haqida malumot berish
1 (5-15)
4 (57-64)
5 (74-84)
9. XIX –XX asrlarda xorijda psixologiyani rivojlanishi Umumiy psixologiya nazariyasi va tarixi fanining tarixini tushuntirib beradi. O’rta asr(metafizik, ratsionalistik) psixologiyasi. . XIX asrda va XX asr boshlaridagi emperik psixologiya va yo’nalishlari, XIX asr psixologiyasida mexanistik (Vulgar) materializm, XIX asr rus fanida psixikani materialistik tushunish, Bixeviorizm (xulq psixologiyasi), Vyusburg maktabi psixologiyasi kabi yo’nalishlarni haqida malumot berish
1 (5-15)
4 (65-82)
5 (88-99)
10. XX asrda psixologiyani rivojlanishi Umumiy psixologiya nazariyasi va tarixi fanining tarixini tushuntirib beradi. O’rta asr(metafizik, ratsionalistik) psixologiyasi. . XIX asrda va XX asr boshlaridagi emperik psixologiya va yo’nalishlari, XX asrning dastlabki yillarida psixologiyaning rivojlanishi, Reaktologik psixologiya, Psixologiya sohasidagi munozaralar, 30-yillarda psixologiyada erishilgan yutuqlar haqida malumot berish
1 (5-15)
4 (82-94)
5 (102-113)
11. XX asrning ikkinchi yarmida yangi yo’nalishlarni yuzaga kelishi Umumiy psixologiya nazariyasi va tarixi fanining tarixini tushuntirib beradi. O’rta asr(metafizik, ratsionalistik) psixologiyasi. . XIX asrda va XX asr boshlaridagi emperik psixologiya va yo’nalishlari, XX asrning dastlabki yillarida psixologiyaning rivojlanishi, O’zbekistonda psixologiya fanining dastlabki kurtaklari, O’zbek psixologlari xaqida ma’lumot, Hozirgi kun psixologiyasining tarmoqlari haqida malumot berish
1 (5-15)
4 (95-98)
5 (115-125)
12. Umumiy psixologiya fanining predmeti, vazifalari, metodlari Umumiy psixologiya nazariyasi va tarixi fanining tarixini tushuntirib beradi. Umumiy psixologiya fani xakida tushuncha, Umumiy psixologiya fanining predmeti, Umumiy psixologiya fanining vujudga kelishi, Sharq mutafakkirlarining psixologik qarashlarini ko’rsatib berish 1 (5-25)
2 (5-10)
4 (99-103)
5 (130-139)
13. Psixologiya zamonaviy fanlar tizimida Umumiy psixologiya nazariyasi va tarixi fanining tarixini tushuntirib beradi. Umumiy psixologiya fani xakida tushuncha, Umumiy psixologiya fanining tarmoqlari, Umumiy psixologiya fanining metodlari, Psixologiya fanining nazariy va amaliy vazifalari ko’rsatib berish 1 (30-49)
2 (11-28)
4 (104-112)
5 (150-154)
14. Psixika va uning evolyutsiyasi Umumiy psixologiya nazariyasi va tarixi fanining tarixini tushuntirib beradi. Umumiy psixologiya fani xakida tushuncha, Psixika materiya evolyutsiyasi natijasi ekanligi, Seskanuvchanlik psixikaning sodda shakli ekanligi va uning paydo bo’lishi, Psixikaning taraqqiyot bosqichlari, Hayvonlarning individual va intellektual xatti-harakatlari, Ko’nikma va malakalar, Ko’nikma va malakalarning kabilarni ochib berish 1 (66-79)
2 (35-40)
4 (112-118)
5 (159-172)
15. Inson psixikasining fizalogik asosi. Ongsizlik muamosi Umumiy psixologiya nazariyasi va tarixi fanining tarixini tushuntirib beradi. Umumiy psixologiya fani xakida tushuncha, Psixika materiya evolyutsiyasi natijasi ekanligi, Seskanuvchanlik psixikaning sodda shakli ekanligi va uning paydo bo’lishi, Psixikaning taraqqiyot bosqichlari, Hayvonlarning individual va intellektual xatti-harakatlari, Ko’nikma va malakalar, Ko’nikma va malakalarning kabilarni ochib berish 1 (66-79)
2 (48-51)
4 (119-127)
5 (173-176)
16. Faoliyat Umumiy psixologiya nazariyasi va tarixi fanining tarixini tushuntirib beradi. Umumiy psixologiya fani xakida tushuncha, Faoliyat. Faoliyat va psixik jarayonlar, Faoliyatning tuzilishi, Faoliyatning interiorizatsiyalash va eksteriorizatsiyalash, Faoliyat turlari to’g’risida malumot berish 1 (81-123)
2 (59-79)
4 (127-135)
5 (191-210)
17. Shaxs Umumiy psixologiya nazariyasi va tarixi fanining tarixini tushuntirib beradi. Umumiy psixologiya fani xakida tushuncha, Individ, shaxs, individuallik, Shaxs. Shaxsning tuzilishi. Shaxsning faoliyati va uning yo’nalishi, Kishining o’z-o’ziga baho berishi, Frustratsiya va shaxsning kelajak rejalari, Shaxs taraqkiyotini davrlarga bo’lish. muomolarini ochish 1 (127-182)
2 (59-64)
4 (135-140)
5 (223-233)
18. Diqqat Umumiy psixologiya nazariyasi va tarixi fanida Diqqat. Diqqat turlari, Diqqatning fiziologik mexanizmlari, Diqqatning asosiy xususiyatlari, Diqqatning taraqqiy etishi kabi jihatlarini ochish 1 (386-409)
2 (103-114)
3 (141-145)
5 (243-256)
19. Sezgi Umumiy psixologiya nazariyasi va tarixi fanida Sezgilar va sezgi turlari haqida tushuncha, Sezgilarning fiziologik asoslari, Kishi hayotida va uning faoliyatida sezgilarning ahamiyati, Sezgilardagi qonuniyatlar ochib berish 1 (330-360)
2 (83-90)
4 (145152)
5 (258-284)
20. Idrok Umumiy psixologiya nazariyasi va tarixi fanida Idrok. Idrok – ish-harakat tariqasida., Idrokning xususiyatlari va shakillari,.Idrokning konstantligi, Idrok turlari. Ranglarni idrok qilish. Fazoni va harakatni idrok qilish . Vaqtni idrok qilish. Predmetli yaqqol obrazlarni yaratish, Illyuziya va gallyutsinatsiya xolatlarini ochib berish 1 (362-372)
2 (90-103)
4 (152-157)
5 (290-302)
21. Xotira Umumiy psixologiya nazariyasi va tarixi fanida Xotira haqida tushuncha, Xotiraning nerv-fiziologik asosi, Xotira turlari va ularni tasnifi, Xotira jarayonlari, Xotiraning inson hayotidagi o’rni kabi jarayonlarni ochib berish 1 (417-453)
2 (114-122)
4 (157-161)
5 (313-340)
22. Xayol Umumiy psixologiya nazariyasi va tarixi fanida Xayol. Xayol to’g’risida tushunchaberish, Xayol va muammoli vaziyat. Xayol turlari, Xayol jarayonlarida analitik-sintetik faoliyat, Bolalarning o’yin va kattalarning ijodiy faoliyatida xayol va fantaziyaning roli, Orzu va shirin xayollar. Badiiy va ilmiy ijodiyotda fantaziya kabi xayol mexanizimlarini ochib berish 1 (525-534)
2 (122-134)
4 (162-166)
5 (343-351)
23. Tafakkur Umumiy psixologiya nazariyasi va tarixi fanida Tafakkur. Tafakkur va hissiy bilish, Tafakkur jarayon sifatida. Tafakkurning zamonaviy nazariyalari. Fikrlash operatsiyalari, Muammoli vaziyat va masala echish. Tafakkur turlari. Tafakkurning individual xususiyatlari. Tafakkur va nutqning o’zaro bog’liqligini o’rganish 1 (458-490)
2 (134-164)
4 (166-174)
5 (353-372)
24. Nutq Umumiy psixologiya nazariyasi va tarixi fanida Nutq haqida tushuncha berish, Tilning asosiy funktsiyalari ko’rsatib berish, Nutqning rivojlanish xususiyatlari ko’rsatish, Nutq turlari sanab ular xaqida malumot berish 1 (510-515)
2 (164-177)
4 (175-184)
5 (375-379)
25. Iroda Umumiy psixologiya nazariyasi va tarixi fanida Iroda haqida tushuncha berish, Iroda akti va uning tuzilishi. Shaxsning irodaviy xususiyatlari. Irodaviy sifatlarning tuzilishi. Irodaviy harakatlar va irodani boshqarish. Irodaning nerv-fiziologik asoslarini ko’rsatib berish 1 (257-281)
2 (206-216)
4 (185-189)
5 (401-413)
26. Hissiyot Umumiy psixologiya nazariyasi va tarixi fanida Hissiyot to’g’risida umumiy tushuncha berish, Hissiyotning fiziologik asoslari. Hissiyotning ifodalanishi. Emotsional holatlarning xilma-xilligi. Yuksak hislar(aqliy, estetik,ahloqiy,praksik) kabi xissiyot ko’rinishlarini ochib berish 1 (225-247)
2 (196-206)
4 (190-196)
5 (384-397)
27. Shaxs yo’nalganligi va faoliyat motivi. Umumiy psixologiya nazariyasi va tarixi fanida Shaxs. Shaxsning tuzilishi. Shaxsning faoliyati va uning yo’nalishi. Kishining o’z-o’ziga baho berishi. Shaxs taraqkiyotini davrlarga bo’lish. Motiv va motivatsiya. Mativatsiyaning psixalogik asosi haqida qisqacha xulosalar berish 1 (190-22)
2 (185-193)
4 (197-202)

5 (417-425)
28. Qobiliyat Umumiy psixologiya nazariyasi va tarixi fanida Qobiliyat haqida tushuncha. Qobiliyatning sifat va miqdor tavsifi. Qobiliyatlarning tuzilishi. Qobiliyatlarning turlari: umumiy va maxsus qobiliyatlar. Qobiliyat va faoliyat. Qobiliyat va qiziqishlar. Talant, uning kelib chiqishi va tuzilishi. Qobiliyat va talantning dastlabki tabiiy shart-sharoitlari. Qobiliyat va irsiyat. Qobiliyatlarning tarkib topishi haqida malumot berish 1 (311-324)
2 (233-247)
4 (202-206)
5 (427-437)
29. Temperament Umumiy psixologiya nazariyasi va tarixi fanida Temperament - shaxsning individual psixologik xususiyatlari integratsiyasi (birlashish). Temperament turlari to’g’risida Abu Ali ibn Sino qarashlari. I.I.Pavlovning oliy nerv faoliyati tiplari haqidagi ta’limoti temperamentning fiziologik asosi ekanligi. Temperament tiplari va ularning psixologik tavsifi ko’rsatib berish
1 (287-292)
2 (216-227)
4 (207-210)
5 (443-451)
30. Xarakter Umumiy psixologiya nazariyasi va tarixi fanida Xarakterning tuzilishi. Xarakter xislatlari. Ekstroversiya va introversiya to’g’risida tushuncha. Xarakter va temperament. Tarbiya va kishining o’z xarakterini o’zi tarbiyalashi kabi jihatlarini ochib berish 1 (299-308)
2 (227-233)
4 (211-214)
5 (460-469)

Talabalar mustaqil ishi mazmuni
T.r. Mavzular va topshiriqlar mazmuni Ajratilgan vaqt (soat) Informatsionuslubiy ta’minot Bajarilish muddati
1. Psixolog kasbiy faoliyati turlari 2 1-hafta
2. Psixolog kasbiy faoliyatining etikasi 2 1-hafta
3. Antik davrda psixologik bilimlarni yuzaga kelishi 2 1-hafta
4. O’rta asrlarda psixologik fikrlarni rivojlanishi 2 1-hafta
5. Yangi davr psixologiyasiga umumiy tavsifnoma 2 1-hafta
6. ⅩVIII asr psixologiyasiga umumiy tavsif 2 1-hafta
7. Fransuz psixologiyasini rivojlanishi 2 1-hafta
8. Nemis psixologiyasining rivojlanishi 2 1-hafta
9. Assotsiativ psixologiyaning paydo bo’lishi va rivojlanishi 2 1-hafta
10. Eksperimental psixologiyaning shakllanishi. 2 1-hafta
11. Psixologiyaning asosiy metodlari. 2 1-hafta
12. Hayvon psixikasining rivojlanishi 2 1-hafta
13. Ongsizlik muammosi. 2 1-hafta
14. Faoliyatning psixologik nazariyalari 2 1-hafta
15. Shaxs borasidagi nazariyalar 2 1-hafta
16. Diqqatning rivojlanishi. 2 1-hafta
17. Sezgi turlari 2 1-hafta
18. Sezgining rivojlanishi 2 1-hafta
19. Idrok xususiyatlari va turlari 2 1-hafta
20. Idrokning individual farqlari va uning rivojlanishi 2 1-hafta
21. Fazoni, vaqtni, harakatni idrok qilish. 2 1-hafta
22. Xotira jarayonlari va mexanizmlari 2 1-hafta
23. Xotiradagi individual farqlar va rivojlanishi. 2 1-hafta
24. Temperament 2 1-hafta
25. Xarakter 2 1-hafta

Amaliy mashg’ulotlarga tegishli mustaqil ish topshiriqlarini bajarish Eslatmaga qaratilsin
Eslatma: Amaliy mashg’ulotlar buyicha mustaqil ish topshiriqlari tegishli mavzular bo’yicha o’quv- metodik majmua oxirida keltirilmoqda
Bahol ash ko’rsat-kichi
Baholash mezonlari
reyting bali
A’lo, 86-100% Etarli nazariy bilimga ega. Topshiriqlarni mustaqil echgan. Berilgan savollarga to’liq javob beradi. Masalaning mohiyatiga to’liq tushunadi. Auditoriyada faol. O’quv tartib intizomiga to’liq rioya qiladi. Topshiriqlarni namunali rasmiylashtirgan. 5
Yaxshi, 71-85% Etarli nazariy bilimga ega. Topshiriqlarni echgan. Berilgan savollarga etarli javob beradi. Masalaning mohiyatini tushunadi. O’quv tartib intizomiga to’liq rioya qiladi 4
Qoniqarli, 55-70% Topshiriqlarni echishga harakat qiladi. Berilgan savollarga javob berishga harakat qiladi. Masalaning mohiyatini chala tushungan. O’quv tartib intizomiga rioya qiladi 3
Qoniqarsiz 0-54% Talaba amaliy mashg’ulot darsi mavzusiga nazariy tfyyorlanib kelmasa, mavzu bo’yicha masala, misol va savollariga javob bera olmasa, darsga sust qatnashsa bilim darajasi qoniqarsiz baholanadi 2

Informatsion - metodik ta’minot

¹ Asosiy adabiyotlar: Kutubxonada mavjud soni
1. Ó Ì Ó Ì È É ïñèõîëîãèÿ. Ergash G’oziyev
Ïñèõîëîãèÿ ìóòàõàññèñëèãè ó÷óí äàðñëèê. Toshkent – 2010 yil 10
2. A.K.Shamshetova, R.N.Melibayeva, X.E.Usmanova, I.O.Xaydarov. Umumiy psixologiya. 0 ‘quv qo‘llanma. - Ò.: «Barkamol fayz media», 2018. - 272 b. 1
3. Xaydarov F.I., Xalilova N.I. «Umumiy psixologiya» T.: Fan va texnologiyalar 2010 yil 1
4. PSIXOLOGIYA NAZARIYASI VA TARIXI
fanidan zamonaviy pedagogik texnologiya asosida tayyorlangan
O’QUV-USLUBIY MAJMUA. Guliston-2020 (Mirzoyev Jamshid) 3
5. Psixologiya nazariyasi va tarixi. Baratov.Sh.R. Olimov L.Y. Avezov O.R. –Toshkent-2019 10

Qo’shimcha adabiyotlar
6. Davletshin M.G. «Umumiy psixologiya» T.: TDPU 2002
7. Klimov E.A «Psixologiya» Spb.: Rech 2000.
8. Shakirova G.M. “Obhaya psixologiya” T.: TGPU 2000.
9. Psychology as the Behaviorist Views it John B. Watson (1913) First published in Psychological Review, 20, 158-177
10. Michael W. Eysenck, Mark T. Keane Cognitive psychology. Psychology press USA, 2005 130 bet
11. .J. A. Groegerd, Memory and Remembering (1997)
12. Rivojlanish psixologiyasi. Pedagogik psixologiya [Matn] : darslik G’ Z.T. Nishanova va boshq. — Toshkent: « 0 ‘zbekiston faylasuflari milliy jamiyati» nashriyoti, 2018. — 600 b.
13. A.K.Shamshetova, R.N.Melibayeva, X.E.Usmanova, I.O.Xaydarov. Umumiy psixologiya. 0‘quv qo‘llanma. - T.: «Barkamol fayz media», 2018. - 272 b.
14. M. Xolnazarova “Umumiy psixalogiya” fanidan o’quv – uslubiy majmua. “Pedagogika va psixologiya” kafedrasining (28-2019-1-bayonnoma) yig’ilishida tasdiqlangan va nashirga tavsiya qilingan
.
INTERNET SAYTLARI:
www. ziyonet.uz
www.tdpu.uz
www.pedagog.uz
www.psychology.uz
www.nutq.intal.uz
www.psychology.net.ru__
www.ziyonet.uz/ru/library/view/alllibs/fs/cdate/ds/asc12660
old.ziyonet.uz/ru/library/libid/70000/tn/typeid/tv/67/offset/60


Bu resurs quyudagi fanlarga tegishli:
Psixologiya nazariyasi va tarixi
 
Ko'rildi: 1975     Ko'chirildi: 3417


Âíèìàíèå
Diqqat, cheklanish!!!
Ma'lumotga fikr qoldirish faqat saytdan ro'yxatdan o'tgan foydalanuvchilar uchun ruxsat berilgan!!!
Ro'yxatdan o'tish uchun shu erni bosing.

www.guldu.uz
www.hemis.guldu.uz
www.student.guldu.uz